duminică, 19 iunie 2016

Jucarii pentru copii...

Poate ca multii dintre voi aveti copii, la mine inca este pe drum si m-am gandit mai din timp sa cumpar cateva jucarii , nu stiu daca voi face eu alegerile cele mai potrivite , dar poate il va atrage intr-o buna zi si se va juca cu ele. Sunt foarte multe magazine si site-uri unde putem gasi jucarii pentru copii la diferite preturi. In oras nu am vazut cine stie ce jucarii care sa-mi atraga atentia sau poate daca am vazut sunt mult mai scumpe decat cele de aici. Ca tatic eu zic ca voi face cele mai bune alegeri pentru baietelul meu si il voi invata tot ce e bine si ce e rau. Mi-a atras atentia pe acest site cateva jucarii  foarte frumoase. Au preturi bune dar pot spune ca mi-a atras atentia in mod special o drona, foarte utila care in ultima perioada au devenit din ce in ce mai cautate.


Acestea au forma unui avion numai ca are un mod special de operare pe care le putem dirija de la cativa km distanta. Numai ca aceasta din imagine este pentru copii care au diferite inclinatii si care sa-i atraga. La varsta mea nu erau astfel de lucruri , chiar daca mi-as fi dorit, gaseam numai jucarii din lemn si fel de jucarii din cauciuc. Acum prunci nostrii se pot bucura de multe jucarioare foarte frumoase si chiar uneori ma apuca si pe mine melancolia si ma joc cu nepoteii si mi-as dori sa pot da anii inapoi( chiar daca nu se mai poate) sa imi [pot da seama de toate lucrurile frumoase si sa le traiesc la timpul potrivit.

Puteti gasi mult mai multe jucarii spre exemplu avion cu telecomanda, camion si diferite tipuri de masinii la fel cu telecomanda dar nu in ultimul rand puteti gasi pe acest site si lucruri mai utile pentru noi, cum ar fi scandura, cherestea, polistiren si multe alte materiale. Deci eu zic ca se merita putem achizitiona atat lucruri pentru uz casnic cat si pentru copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu