duminică, 19 iunie 2016

Utile in gospodarie...

In orice gospodarie ne trebuie diferite lucruri pentru a construi cate ceva, chiar si o mica modificare sau reparatie necesita sa ai unelte.De curand ne-am mutat in casa noua si nu aveam mai nimic  pentru a repara o usa, asa ca am pus mana pe tableta si am facut cateva cautari pe internet. Am gasit multe site-uri utile, cu produse bune dar si foarte piperate la pret numai ca din toate cele vizitate am gasit unul foarte acceptabil. Depozit-online.ro este de ceva timp pe piata unde puteti gasi o multitudine de produse, eu unul am fost foarte uimit si incantat de tot ce am gasit. Incepand de la fier, polistiren, materiale constructii, policarbonat si multe alte produse la preturi foarte, foarte bune.


Fata de magazinele specializate din oras aici preturile sunt mult mai mici si iti sunt livrate si acasa. Mai ales daca ai si un program incarcat cu siguranta nu vei putea sta si alerga prin oras dupa ceea ce iti trebuie, acest magazin iti vine in ajutor cu toate lucrurile necesare si de folos. Totul este la un click distanta de tine. Mi-am comandat si eu cate ceva ,lucruri mai marunte, de care aveam foarte mare nevoie si ma mir foarte tare ca nu a intarziat foarte mult comanda. Din ceea ce m-am documentat la comenzi mai mari de 15000 lei costul transportului este gratis si produsele iti sunt livrate cu o auto utilitara de la firma exact la tine acasa. Plata produselor se face prin card sau ramburs la ridicarea coletului sau prin alte modalitati care sunt disponibile pe site. Daca urmariti site-ul veti avea parte si de cateva oferte care sigur va fi pe placu vostru. 

Acum va intreb si eu pe voi, aveti toate cele necesare?eu cred ca nu, mereu se gaseste cate un lucru care sigur nu-l avem sau s-a stricat.Eu va urez succes si multa putere de munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu