vineri, 19 august 2016

Tie ce nu-ti lipseste din bagajul pentru mare?

Sezonul estival e pe sfarsite. Preturile au inceput deja sa intre la apa , deci asta inseamna reduceri mari peste tot. Vremea de afara ne anunta de la o zi la alta ca se apropie toamna. O zi e cald , douar reci si ploioase. :(  Dar acest lucru nu ar trebui sa ne dezamageasca pentru ca inca ne putem distra. 

Anul acesta am fost la mare din fuga. Dar din pacate am uitat tocmai cele mai importante lucruri acasa: lotiunea, ochelari de soare si sezlongul. Stiu ca sunt amuzant , dar eu de cate ori merg la mare imi iau de acasa sezlongul pentru ca acolo costa ...cat un meniu. E usor de transportat si nu foarte greu. Acestea nu imi pot lipsi niciodata din portbagajul masini, dar nu stiu cum s-a facut intr-un moment de neatentie am plecat fara sa bag de seama ce-mi lipseste. Pana mai acum cativa ani mergeam in Mamaia , preturile erau piperate dar gaseam ce imi doream. Anul acesta am mers la Costinesti, ce pot spune ca sunt cat de cat multumit. Preturile erau pe jumatate dar imi displaceau cateva lucruri care nu le suport. 

Am vazut acum de curand pe Zorile Store o oferta tare frumoasa. Pentru orice produs cumpărat de pe site până pe data de 21 august, intri automat în extragerea celor 3 câştigători, care vor ajunge în Vama Veche, alături de 7 prieteni fiecare. Toţi cei 24 norocoşi vor avea şansa să se campeze în Cortul celor Şapte Simţuri, la Sandalandala, cel mai cool loc de camping din Vamă. Perioada în care puteţi beneficia de acest minunat sejur este 26-29 august 2016. Cazarea şi micul dejun sunt asigurate.Iar cazarea va fi specială, pentru că o să fie la Sandalandala, cel mai cool loc de camping din Vama Veche!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu