marți, 29 martie 2016

Laptop-ul meu Dell

Mi-am achizitionat de curand un laptop Dell,performant ,cu capacitati foarte bune si sunt foarte multumita de el.Tehnologia a inceput sa avanseze din ce in ce mai mult iar eu abia pot sa ma inteleg toate acestea si sa fiu in pas cu ele.Noroc ca am un ajutor de nadejde care ma ajuta in tot timpul si ma face sa inteleg,baiatul meu,fara el as fi fost in urma cu toate informatiile.

Noroc ca s-a stricat cel vechi ,ca l-am reparat de n ori ca altfel nu am mai fi avansat.Suntem multumiti de noua achizitie pentru ca l-am achizitionat la un pret bun ,a ajuns in cateva zile si merge destul de bine.Cand l-am achizitionat am cerut ajutorul unui profesionist ,mi-a recomandat mai multe tipuri dintre care Laptopul Dell a fost printre preferatele noastre,deoarece am vazut la mai multe persoane si chiar este multumit de el.

Laptop Dell Inspiron 3521; Intel Core i5-3317U 1700 Mhz; 4 GB DDR3; 320 GB SATA; Ecran 15.6", HD 16:9 1366x768; AMD Radeon HD 8730M 2048 MB 128 Bit; DVD RW; webcam; -; Black; OS Optional;


L-am asteptat de foarte mult timp ,iar acum il folosec cu drag.Merge destul de bine pe internet ,am bagat la baiat programele necesare care ii trebuiau ,am bagat poze si clipuri de la nunta si totusi nu merge greu.E foarte bun.De celalalt am tras foarte multa vreme ,credeam ca mai pot face ceva cu el dar a fost foarte ''batran'' si nu-l mai tinea puterile.Ma bucur ca a avut cine sa ma invete si cine sa ma indrume pentru aceasta alegere ,chiar nu l-as da pentru nimic suntem multumiti de el.
Voi ce marca de laptop aveti?ele sunt usor de transportat,usoare si le putem lua oriunde avem nevoie.Chiar de mergem cu interes de serviciu ,la facultate sau in alte partii el este foarte bun ,bateria tine mult si acestea sunt avantajele care il reprezinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu